Sponsorløb på Skibhøj Anlæg foregik søndag 27.8.

29. august 2023 kl. 19:17
Sidste års succes med Sponsorløb på Skibhøj Anlæg blev gentaget i søndags 27.8. Mange havde meldt sig som løbere med sponsorer bag for løbne omgange. Stort tak til alle for at gøre dagen til en stor dag på Skibhøj Anlæg.

Sponsorløb

Søndag 27.8. kl. 11-13

Skibhøj Anlæg

Via en opkridtet rute, foregik løbet i en time, hvor man som forældre, virksomheder, bedsteforældre kunne sponsere et eller flere medlemmer, med et fast beløb eller pr. omgang. Formålet var at samle så mange penge ind som muligt.

Så vi i Esbjerg IF92-Fodbold kan blive ved med at fremme læring og udvikling blandt klubbens medlemmer.

Endvidere blev der i løbet af dagen tilbudt fodbold konkurrencer, leg på hoppe pude, bordfodbold samt salg fra vores cafeteria.

Esbjerg IF92 - Fodbold takker alle for opbakningen til forældre, bedsteforældre, spillere samt sponsore.