Menu

NYHEDER 2021

25-05-2021 10:51:50
Kommende IF92 kampe/Oversigt 25.5 - 30.5.
Følgende kampe/oversigt .........
24-05-2021 22:00:55
Serie 1 tabte stort i eftermiddag i Bov
Serie 1 tabte stort i eftermiddag i Bov mod hjemmeholdet Bov IF med 5-0. Holdet var pænt med indtil det sidste kvarter, hvor Bov IF scorede de sidste tre mål til sejr 5-0.
22-05-2021 09:20:46
Serie 1 tabte aftenens udsatte kamp i Bramming
Serie 1 tabte aftenens udsatte kamp i Bramming mod Bramming B med 4-1. Fik reduceret til 1-2 8 minutter før tid og skabte spænding til sidst. Men et frisparksmål af Bramming B slukkede hurtigt lyset for en eventuel udligning. Og inden kampen sluttede endnu et mål til Bramming B til sejr på 4-1. Bramming B var mere effektive til at udnytte chancerne i kampen.
17-05-2021 11:34:22
Kommende IF92 kampe/oversigt 17.5.-24.5.
Følgende kampe/oversigt .........
16-05-2021 18:18:23
Et stærkt svækket Serie 1 hold spillede uafgjort i dagens kamp på Skibhøj Anlæg
Et stærkt svækket Serie 1 hold fightede sig til 1-1 i dagens hjemmekamp mod Broager UI. Kom foran 1-0 i slutning af 1. halvleg, og det var herefter et spørgsmål om denne føring kunne holdes i 2. halvleg. Det gik galt 15 minutter før tid, hvor der blev udlignet til 1-1.
13-05-2021 10:24:00
Serie 1 tabte i Ribe i går aftes
Serie 1 spillede onsdag aften i Ribe mod Ribe BK. Tabte kampen 5-2. En dårligt spillet 1. halvleg hvor Ribe BK scorede fire gange og kampen reelt afgjort. I 2. halvleg kom holdet beder med og fik reduceret to gange til 2-4 inden Ribe BK scorede til slutresultat 5-2.
11-05-2021 21:57:07
Kommende IF92 kampe/oversigt 10.5.-16.5.
Følgende kampe/oversigt .........
10-05-2021 23:14:46
IF92 Ordinær Generalforsamling 2021 finder sted onsdag 16.6. kl.19
IF92 Ordinær Generalforsamling 2021 finder sted onsdag 16.6. kl. 19 i Klubhuset Veldtofte.
09-05-2021 20:42:38
Serie 1 tabte stort i Haderslev
Serie 1 havde bange anelser inden kampen i eftermiddag mod rækkens tophold Haderslev FK i Haderslev. Det gik rimeligt i starten af kampen, men da Haderslev FK kom til scoring gik det galt for holdet. 3-0 ved halvleg, og yderligere 4-0 i 2. halvleg, så et nederlag på 7-0 blev det til.
03-05-2021 11:58:14
Nedlukning i Jerne Sogn i denne uge
Esbjerg Kommune har midlertidigt besluttet at nedlukke Jerne sogn med øjeblikkelig virkning jævnfør de gældende regler for automatisk nedlukning af sogne. Dette gælder ikke for udendørs aktivitet. Så vi kan fortsætte med træning og kamp i Veldtofte og Skibhøj.
Nyere
Side 3 af 6
Ældre