Medlem af Støtteforeningen for IF92-Fodbold

30. januar 2021 kl. 12:00
Kontingent 2021 opkrævning for Støtteforeningen for IF92-Fodbold er netop udsendt til foreningens Støttere. I den forbindelse bliver jeg helt opstemt over den hurtighed vore Støttere betaler kontingentet. Knap har jeg sendt opkrævningen førend beløbet indløber. Gid jeg skulle have sendt opkrævningen ud til mange flere. Det er trods alt en lille handling at gøre. Derfor vil jeg opfordre til flere tilmeldinger som Støtter til Støtteforeningen for IF92-Fodbold.

Støtteforeningen for IF92-Fodbold

"Bliv medlem af Foreningen"

Opfordring til alle gamle som nye medlemmer, medhjælpere m.m. til at blive Støttere i Foreningen.

Støtte-Kontingent

Minimum støtte kontingent pr. evigt varende nr. er kr.100,00. Åben for at man frivilligt kan støtte med et større beløb, hvis man ønsker det. Alle er ligeværdige medlemmer uanset støttebeløb.

Støtte medlemmer

Pt. er der 163 evigt varende Støtte Medlemmer, hvoraf 103 er betalende.

Finn Overgaard mobil 22122880

mail: finn@if92fodbold.dk