Klubbens Ordinære Generalforsamling i Februar måned udsat indtil videre

image Ordinær Generalforsamling i Februar måned udsat på ubestemt tid
17. januar 2021 kl. 11:09
Klubbens Ordinære Generalforsamling i 2021 var fastsat til Tirsdag 23. Februar. Men med baggrund i usikkerhed omkring muligheden for at afholde generalforsamlingen i denne Covid-19 tid med hårde restriktioner, har gjort, at bestyrelsen har besluttet at udsætte mødet til "bedre tider". Forstået på den måde at vi vil have sikkerhed for at vi kan afholde generalforsamlingen. Der vil på sædvanligvis blive bekendtgjort en ny dato i god tid.

Ordinær Generalforsamling 2021

Ordinær Generalforsamling 2021 skulle have fundet sted 23. Februar 2021.

Men vi er for tiden underkastet hårde restriktioner med Covid-19, at muligheden for at afholde Generalforsamlingen den dag er meget usikkert.

Derfor har Bestyrelsen besluttet at udsætte Generalforsamlingen til "bedre tider". Forstået på den måde, at vi kan være sikker på at kunne afholde den uden problemer.

Ny Dato for Afholdelsen af Ordinær Generalforsamling 2021 vil blive bekendtgjort i god tid på sædvanlig måde.